Słownik marketingu

A. Ivanovic et al., Słownik marketingu = Dictionary of Marketing: [angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim: ponad 6500 użytecznych haseł], Wyd. 1, Warszawa: Wydawnictwo Wilga; Peter Collin Publishing, 2000

Opis fiz. [6], 236, [50] s.; 21 cm.
ISBN: 8371565127
Analiza termograficzna
Języki angielski (en), polski (pl)
Kierunkowość en>pl
Typ słownika Eksplikacyjny | Explanatory
Dziedziny marketing
Typ makrostruktury Alfabetyczny | Alphabetical
L.haseł 6500
Definicje + en
Transkrypcja fonetyczna +
Gramatyka -
Bibliografia -
Skorowidze + pl>en
Uwagi + Suplement zawiera: Podział konsumentów ze względu na styl życia; Analiza SWOT; Brytyjskie grupy społeczno-ekonomiczne; Stawki za reklamy w czasopismach; Dane techniczne dot. czasopisma.

Najnowsze recenzje

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.