Angielsko-polski słownik reklamy TV

Danuta Wolfram-Romanowska, Przemysław Kaszubski , Angielsko-polski słownik reklamy TV, Wyd. 1, Warszawa: Telewizja Polska. Biuro Reklamy, 2003

Opis fiz. XXV, [1], 494 s.; 22 cm.
ISBN: 8390275007
Analiza termograficzna
Języki angielski (en), polski (pl)
Kierunkowość en>pl
Typ słownika Hybrydowy | Hybrid
Dziedziny reklama telewizyjna
Typ makrostruktury Alfabetyczny | Alphabetical
L.haseł 5000
Definicje + Definicje dla części haseł (pl).
Transkrypcja fonetyczna -
Gramatyka -
Bibliografia +
Skorowidze + en, pl>en
Uwagi + Niektóre hasła opatrzono komentarzem. Słownik zawiera tabelę skrótów branżowych.

Najnowsze recenzje

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.